Reis Forum .nl

Tunesië Reis Forum .nl

Creditcard gestolen door Douane!!!!!!
Door:
Sascha
- Gast

Datum:
09-10-2006 11:33:40
Mijn vader en moeder zijn afgelopen juni naar tunesie geweest.
Bij hun vertrek vanaf de luchthaven monastir werd door de douane gevraagd aan zowel mijn moeder als mijn vader of zij nog dinars in het bezit hadden, omdat deze niet uitgevoerd mogen worden.
Mijn moeder antwoorde Nee en mocht zo doorlopen.
Mijn vader moest echter zijn portemonnee afstaan, deze werd grondig bekeken door 2 douaniers en vervolgens terug gegeven.
Toen mijn vader vervolgens iets met zijn creditcard bij de tax free winkel af wilde rekenen bleek dat zijn creditcard gestolen was.
Omdat hij er gelijk achter kwam hebben ze gelijk de kaart laten blokkeren en zichzelf zo een hoop vervelende rompslomp bespaard.
De wijze les...mensen als u zoiets overkomt en u vertrouwd het niet, kijk na de douane controle dan uw portemonnee na.
Ga niet terug om verhaal te halen maar blokkeer uw kaart direct, dan kunnen ze er niets mee.
Dien een klacht in bij de ambassade of het consulaat.
Let op want het schijnt vaker te gebeuren...niet alle douaniers zijn even integer.
Door:
Moncef
- Gast

Datum:
08-02-2010 14:15:29
Ze staan zeer slecht bekend;ze hebben ook een zeer slecht salaris,wat ze proberen aan te vullen op iedere manier.Tunesiers worden onderdrukt in eigen land,men is bang om er openlijk over te spreken.'t blijft een 3e wereld land.Verkiezingen worden geregeld.Misschien iets voor onze flinke min MAX.

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed