Reis Forum .nl

Tunesië Reis Forum .nl

Vervoer in Tunesië
Door:
Fred Thijssen
- Gast

Datum:
22-10-2008 09:23:44
Op welke manier kan ik me het beste laten vervoeren in Tunesië. Is dat gewoon een taxi nemen voor langere periode of kan er ook makkelijk zelf gereden worden met een huurauto? Is dit gevaarlijk?

Groeten Fred
Door:
majakabin
- Lid

Datum:
27-12-2008 10:26:31
taxi's zijn er goedkoop dus een goede manier om je te laten vervoeren.
je moet er wel even op letten dat in sommige plaatsen de taxi's binnen bepaalde grenzen moeten blijven.
toen ik er was heb ik ook met de trein gereisd, is ook spotgoedkoop en werkt heel goed.
ik heb geen ervaring met een huurauto, weet alleen wel dat ze er behoorlijk chaotisch rijden dus daar moet je wel op voorbereid zijn.
Door:
freddy
- Gast

Datum:
26-02-2010 16:49:49
Pak lekker de taxi van de straat erg goedkoop en met meter vaak goedkoper dan met handjeklap , dan vragen ze gewoon meer. Ze zijn niet gek . Bus erg druk met lokals ; kost bijna niks en tram / trein is lekker goedkoop.
Be cool
Door:
freddy
- Gast

Datum:
26-02-2010 16:53:35
Nog effe wat Huurauto is duur ong 75 euro per dag dus niet doen of je wil de hele dag lekker touren. Ze rijden een beetje kriskras voor ons gevoel maar ok Ze houden rekening met elkaar wel zo prettig.
Door:
freddy
- Gast

Datum:
26-02-2010 16:53:35
Nog effe wat Huurauto is duur ong 75 euro per dag dus niet doen of je wil de hele dag lekker touren. Ze rijden een beetje kriskras voor ons gevoel maar ok Ze houden rekening met elkaar wel zo prettig.
Door:
bert
- Gast

Datum:
27-03-2010 18:38:27
Een auto kost per dag in de zomer maanden max 100.00 dinnar dat is rond de 60 a 65 euro.

djerbaantje.

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed